100 dages kursus skal give endnu bedre handel og service i Thy

Selvom handels- og serviceerhvervene i Thy giver kunderne en formidabel service, gør Thy Detailforum klar til at skrue endnu mere op for den gode service, det gode udvalg og den gode handelsoplevelse. Kodeordet er et skræddersyet 100 dages uddannelsesforløb.

Michael Vendelbo fortæller her hvad det går ud på:

Undervisningen starter den 20. februar 2023, og når de 100 dage er gået i starten af juni, holder man et brag af en fest. Det sker i forbindelse med diplomoverrækkelsen til alle der har gennemført uddannelsen.

De fem linjer der udbydes er:

Retail Academy: Medarbejdere i detailhandlen med fokus på at øge sælgernes evner til at skabe gode kundeoplevelser og sikre et højere salg.

Hospitality Academy: Medarbejdere i reception, på restaurant, i café eller som arbejder på bar.

Beauty & Health Academy: Målrettet alle som arbejder på eller driver en salon eller en klinik og ønsker højere omsætning og flere tilbagevendende kunder.

Convenience Academy: Medarbejdere i conveniencebranchen som f.eks. kaffebarer, Convenience butikker, kiosker og fx biografer.

Service Academy: Medarbejdere som yder service i hverdagen. Fokus er på den gode kundeoplevelse, den gode overlevering og evnen til at forudse og håndtere konflikter.

Forfatter
Top