Efter kritik: Dancenter går ferieboliger igennem

Efter flere bekymringer fra gæster, igangsætter Dancenter nu et omfattende gennemsyn for fejl og mangler i deres ferieboliger for at forbedre deres gæsters oplevelse.

Gennemsynet af ferieboligerne vil omfatte en gennemgang af ejendomsvedligeholdelse i samarbejde med boligejerne på tværs af Dancenters portefølje. Initiativet er en reaktion på nylige anmeldelser fra gæster, der fremhæver bekymringer om ejendomsvedligehold – herunder reparationer, apparaters funktionalitet og udendørs vedligeholdelse, skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Gennemsynet vil i begyndelsen strategisk prioritere ejendomme med lavere kundevurderinger. Dette skal blandt andet ske ved hjælp af Breezeway-appen. Breezeway er en app til boligejere, der jævnligt udlejer deres ejendom i kortere perioder, og appen er designet til at skabe detaljeret dokumentation og omfattende ejendomstilstandsrapporter.

Det primære formål med dette initiativ er at forbedre ejendommenes kvalitet, øge gæsternes tilfredshed og højne den overordnede kundeoplevelse. Ved at generere konkrete anbefalinger til boligejerne, sigter Dancenter på proaktivt at løse vedligeholdelsesproblemer og forbedre den overordnede kvalitet af ejendommene.

Foto : Natalya Zaritskaya, Unsplash

Action team skal løse problemerne

Et dedikeret team bestående af fuldtidsansatte serviceteknikere, lokalt kontorpersonale og eksterne partnere vil udføre gennemsynene. Dancenter har målrettet en færdiggørelse af over halvdelen af alle gennemsynene allerede før højsæsonen i år, hvilket giver husejerne tilstrækkelig tid til at implementere nødvendige vedligeholdelsesforbedringer.

“Den indledende indsats vil prioritere ejendommene med de største udfordringer, herunder dem med negativ gæstefeedback, laveste rengøringsvurderinger og tilbagevendende vedligeholdelsesproblemer. Ved at give værdifuld feedback, spiller vores husejere og serviceteknikere en afgørende rolle i dette initiativ. Den omfattendegennemgang vil i sidste ende dække hele Dancenters danske ejendomsportefølje med et ønske om at identificere mangler og imødegå gæsters potentielle bekymringer,” siger Rachit Srivastava, COO – OYO Vacation Homes (moderselskab for Dancenter).

Millioner til at fremme dansk turisme

Dancenter annoncerede for nylig en markedsføringsinvestering på over 13 millioner kroner for at fremme turismen i hele Danmark. Initiativet har til formål at gøre danske sommerhuse mere tilgængelige og attraktive for såvel internationale som indenlandske besøgende.

Denne investering understøtter den danske regerings nye nationale mål om at nå 200 milliarder kroner i turismeindtægter i 2030. Markedsføringsinvesteringen er derfor i tråd med Danmarks nationale turismestrategi og understøtter Dancenters forpligtelse til at udvikle turismen i de danske landdistrikter. Kampagnen vil især have fokus på at fremme sæson- og lavsæsonrejser og derved sikre en mere jævn fordeling af turismen på tværs af Danmarks regioner.

Dancenter trådt ind i DI

Dancenter er for nyligt blevet medlem af Dansk Industri (DI), og kom med i DI Turismes netværk af virksomheder, der repræsenterer hele turismens værdikæde i Danmark.

Som medlem af DI (Dansk Industri) – Danmarks største erhvervsorganisation, der repræsenterer over 20.000 virksomheder – vil Dancenter samarbejde med DI Turisme, Kultur og Oplevelser for at fremme turismesektoren, tiltrække internationale besøgende og styrke turismen i Danmark.

Fotos : Dancenter PR

Forfatter
Top