Radio Limfjord opkøber konsulentvirksomhed

I en tid hvor den trykte dagspresse i den grad er presset på annoncekronerne, særligt i ugeaviserne, styrker Foreningen Radio Limfjord nu sin rolle på markedet.

Foreningen Radio Limfjord har nemlig købt konsulentvirksomheden Nedia fra Thy, der de sidste 3 år har hjulpet små og mellemstore virksomheder med deres onlinemarkedsføring med alt fra grafik og web til søgemaskineoptimering og Facebook-annoncering.

Det er første gang nogensinde at foreningen, der driver Radio Limfjord, Limfjord Mix, Limfjord Slager samt dette nyhedssite, opkøber en anden virksomhed:

– I et mediemarked som bliver mere og mere spændende, er det altafgørende at følge med udviklingen. Hvis vores kunder ønsker at kombinere radioreklame med onlinemarkedsføring så skal vi kunne hjælpe dem, fortæller radiochef Allan Josefsen:

Markedsføring på tværs af alle medier
Udover radioreklame og webannoncering på LimfjordUpdate.dk, tilbyder mediehuset i Bjergby nu også alt indenfor Google SEO, adwords, hjælp til Facebook-annoncering, opbygning/optimering af hjemmesider og sidst med ikke mindst alt indenfor tryksager, såsom visitkort, brevpapir, beachflag; kort sagt alt det virksomheder skal bruge.

Christen Overgaard (tv) sammen med Radiochef Allan Josefsen (th).

– Markedsføring på tværs af de forskellige medier, kan kun give meget større værdi for kunden som kun skal ringe ét sted hen, og vi er nu 100% klar til fremtidens udfordringer, siger Allan Josefsen.

Radiochefen bakkes op at stifteren af Nedia, Christen Overgaard, som er blevet ansat i det mediehuset i Bjergby:

– Med det brede medielandskab, man som annoncør i dag befinder sig i, ser jeg klare fordele i at vi nu kan tilbyde en endnu bredere dækning på tværs af medierne.

– Derfor indledte jeg en dialog med Allan omkring et samarbejde. Vi så begge hurtigt nogle klare fordele i at vi havde det hele i et hus og med udsigten til at kunne give kunderne nye muligheder, kunne jeg simpelthen ikke sige nej!

Nye produkter
Med Foreningen Radio Limfjord’s køb af konsulentvirksomheden vil Nedia’s kunder ikke opleve ændringer i hverken pris eller ydelser, men vil i fremtiden kunne få fordel af nye produkter, der tilbyder kampagner på tværs af medierne. Eksempelvis vil man kunne opleve sin annonce fra radioen i et video format på eksempelvis Facebook eller YouTube.

– Jeg glæder mig nu til at være med til at opbygge afdelingen i Radio Limfjord-huset, slutter Christen Overgaard.

 

Forfatter

Related posts

Top