Centralkøkkenet Skovbakken, som tilbereder og bringer mad ud til 337 borgere i Morsø Kommune, gennemførte i efteråret en tilfredsundersøgelse, som der nu er kommet svar på.
Til trods for, at kun en fjerdedel af borgerne har svaret på spørgeskemaet ser det fornuftigt ud. 86% af kunderne er enten tilfredse eller meget tilfredse med de ydelser de får. Kun 2% var mindre tilfreds.
Tilfredshedsundersøgelsen bestod af spørgsmålet “Hvor tilfreds er du med vores ydelser”, hvor man kunne svare på en skala fra “Meget tilfreds” til “Meget utilfreds”.
Udover spørgsmålet blev kunderne opfordret til at kommenterer på, hvad de mener Centralkøkkenet Skovparken gør godt, og hvad Centralkøkkenet Skovparken eventuelt kan gøre bedre.
I kommentarerne er der bla. roser til det personale, som leverer maden, der ifølge besvarelserne er søde, høflige, flinke, venlige og smilende.
Og selvom man får et overordnet indtryk af, at maden veltilberedt og lækker, så bliver der også langet ud efter mængden af både grøntsager og kød – ligesom flere er utilfredse med stegekvaliteten af karbonaderne, der enten ikke er gennemstegte eller har en sort stegeskorpe i kanten.
Andre påpeger, at der for lidt kød i de sammenkogte retter, mens andre påtaler manglen på smag:
– Knorr terninger gør underværker, er der en der skriver.
Til gengæld er der flere, der i rosende vendinger kommenterer på sovsen:
– Jeres sovs er formidabel. Der er for lidt sovs.
– Rigtig god sovs, Nogen gange er der for lidt sovs.
– Jeres brune sovs smager særdeles godt.
Du kan se alle kommentarerne, både de positive og negative, HER.