Destination Limfjorden udgiver nyt turistmagasin

Destination Limfjorden lancerede i fredags sit nye og første turistmagasin.

Magasinet indeholder inspiration for turisterne i kommunerne Struer, Skive og Morsø.

Sidste sommer oplevede turisterhvervet i de tre kommuner, der tilsammen udgør Destination Limfjorden, at de danske turister strømmede til, og derfor skal det nye magasin med mere end 50 siders inspiration til turistturen, være med til at tiltrække de danske turister til området.

Magasinet viser aktiviteter med stort udgangspunkt i natur-, gastronomi- og lokaleoplevelser og meget andet.

– Vi er rigtig glade og tilfredse med det store arbejde, vi har lagt i at lave magasinet. Vi håber, at det kan være en appetizer for turister, som bliver inspireret af alle vores forskellige oplevelser, og som vælger at holde ferie ved Limfjorden, fortæller Destinationsdirektør Kristina Lehmann Schjøtt.

Magasinet bærer præg af naturoplevelser, hvor der er god plads og uforstyrrede omgivelser, som er særligt for Destination Limfjordens område, og som skal være med til at trække turister til vores område. Ud over at trække turister til området, vil magasinet også kunne inspirere og overraske lokalbefolkningen med oplevelser, de ikke med sikkerhed vidste lå i deres baghave.

– Ideen med magasinet er også at vise, hvor mange oplevelser man kan opleve i alle tre kommuner, og hvordan oplevelserne forbinde turismen på tværs af kommunegrænserne. Vi arbejder med at øget turisme, og vi har allerede nu utroligt mange turismeprodukter på de smukke øer, gastronomiske oplevelser og ikke mindst ”hemmelige oplevelser”. Derfor tror vi også, at mange lokale vil få glæde af magasinet, da der er mange flere oplevelser end man lige regner med, fortæller Kristina Lehmann Schjøtt.

Magasinet, som kan læses online HER, vil blive understøttet af online kampagner, der skal være med til at trække endnu flere gæster til området.

Forfatter

Related posts

Top