Coca Cola-helikopteren udskyder besøg i Hanstholm

Denne sommer kan Coca-Cola fans igen finde deres egen, personlige Coca-Cola i detailhandlen, og give en personlig Coca-Cola til en, de holder af. Coca-Cola lancerer den store sommerkampagne med en helikopter-rundtur til udvalgte danske byer, herunder Hanstholm.

Gennem hele sommeren skifter Coca-Cola nemlig sit logo ud på etiketterne med 650 af Danmarks mest populære personnavne.

De første flasker flyves til Danmarks navne-byer
Sommerkampagnen lanceres med en spektakulær tur rundt i Danmark i en rød Coca-Cola-helikopter.

Rundturen skulle have fundet sted i disse dage, men reklamestuntet er nu blevet udskudt, fortæller Coca Cola’s kommunikationschef Jes Randrup:
.

.

Jes Randrup understreger, at ture gennemføres på et senere tidspunkt hvor et besøg i Hanstholm fortsat er en del af planen. De øvrige udvalgte byer er Silkeborg, Tim, Augustenborg, Svendborg, Dianalund, Hellerup, Østermarie, Liseleje og Frederikshavn.

Mere end 80 pct. af danskerne kan finde deres navn på flaskerne
Coca-Cola har valgt at sætte 650 af de mest populære drenge- og pigenavne på 0,5L- og 0,375 L-flasker. Det betyder, at mere end 80 pct. af befolkningen vil kunne finde deres eget navn på flaskerne.

Derudover har nogle flasker navne som ’Mor’ eller ’Far’, og større flasker har fx ’Familien’ på etiketten.

Foto: Coca Cola Danmark

 

Forfatter
Tags

Related posts

Top