Jesperhus Feriepark nyder i stigende grad godt af deres gæsters opbakning på de sociale medier.
Faktisk når ferieparken ud til så mange mennesker hver eneste gang man laver et opslag på facebook eller uploader en video på YouTube, at man i ferieparken helt har droppet den traditionelle markedsføring på de sociale medier.
Under corona-forløbet, hvor ferieparken i første omgang ikke havde mulighed for at få besøg fra landets mange børnefamilier, meldte ferieparken klart ud, at man ville spare 1 million kroner på markedsføringen i håb om, at brugerne på de sociale medier ville hjælpe med at dele indholdet, så man kunne nå så langt ud som overhovedet muligt. Og den mission lykkes.
Underholdningschef Jonathan Gregersen anslår, at Jesperhus’ kanal på Youtube fik i omegnen af 10.000 flere abonnenter – og nu er det så tid til at give noget tilbage, fortæller han.
.
.
Nu har Jesperhus fået produceret 35.000 julepakker, som deles ud gratis til alle interesserede via først-til-mølle-princippet. Julepakkerne består bl.a. af fribilletter til Blomsterparken, en julekalender og to speciallavede nissehuer med Hugo-ører. Og efterspørgslen er enorm. På under et døgn har Jesperhus modtaget bestilling på 22.000 julegaver og dermed i alt 44.000 nissehuser:
– 6.000 nissehuer mere så er vi over Tinka, skriver Jesperhus på Facebook onsdag formiddag med henvisning sidste års julekalender på TV2, Tinka & Kongespillet, hvor der blev uddelt 50.000 af de populære nissehuer via landets Ford-forhandlere. Dengang opstod der ramaskrig over hele landet, fordi der langt fra var nissehuer nok til alle. Jonathan Gregersen er dog ikke bekymret for, at det ender i samme situation for Jesperhus:
.
.
Underholdningschefen slutter af med at fortælle, at han og hans team i øjeblikket er igang med at producere en julekalender; Dino’s første jul, som bliver vist på ferieparkens sociale medier.
– Jeg tror, at det bliver det bedste vi nogensinde har lavet, slutter Jonathan Gregersen uden afsløre mere.
Man kan bestille julepakkerne fra Jesperhus efter først-til-mølle-princippet HER.
Foto: Jesperhus