Nye produkter og løsninger, der er med til at ændre vores dagligdag til det bedre. Fra kugledyner, der får børn til at sove, til robotplæneklippere. Det er den slags produkter, som Salling Group, som står bag bl.a. føtex, Bilka og Netto, nu vil have endnu flere af.
Derfor afholder Salling Group 15. november sin første Innovation Day, hvor man som privatperson eller virksomhed får chancen for at pitche sit non-food produkt eller idé til et panel bestående af eksperter.
– Vi er hele tiden på jagt efter innovative produkter og løsninger, der kan være med til at gøre en forskel i kundernes dagligdag. Vi håber, at alle, der har en god ide eller et konkret produkt, vil benytte muligheden og sende os en ansøgning – og lad mig understrege, at ingen ide er for lille at deltage med, siger Claus Højlund Mikkelsen, der er indkøbschef i Salling Group.
Vinderen af Innovation Day får sit produkt optaget i Salling Groups varesortiment, en god plads på hylden og hjælp til den efterfølgende markedsføring.
Ansøgningsrunden lukker 25. oktober, inden deltagerne på Innovation Day får tilsendt en invitation 4. november.
Foto: Salling Group